Довідник термінів
Зараз є 8 термінів що починаються з літери Р.
• Регіон науки
це великомасштабний науково-виробничий комплекс з розвинутою інфраструктурою сфери обслуговування, що охоплює значну територію, кордони якої приблизно співпадають з адміністративними кордонами підрозділу типу района чи округу. В його економіці значну роль відіграє інноваційна діяльність, яка підтримується технопарковими структурами. Регіон науки може включати у себе технополіси, технопарки та інкубатори, а також широку інфраструктуру наукової та виробничої діяльності(Концепція розвитку національної інноваційної системи: затв. розпорядженням КМУ від 17.06.2009 р. № 680-р.).
• Регіональні інноваційні програми
комплекс взаємопов’язаних завдань і заходів, спрямований на розв’язання найважливіших проблем розвитку регіону за допомогою створення принципово нових технологій, засобів виробництва, матеріалів, іншої наукомісткої та конкурентоспроможної продукції шляхом реалізації середньострокових пріоритетних напрямів інноваційної діяльності регіонального рівня, що кредитуються з бюджету Автономної Республіки Крим, обласних і районних бюджетів (запропоновано згідно приписів закону України «Про інноваційну діяльність»).
• Рекомбінаторна інновація
це регулятор соціально-економічних і трудових відносин між державою, роботодавцем і працівниками з питань найму, використання, навчання та перекваліфікації, підвищення кваліфікації робочої сили у процесі інноваційного виробництва (Князевич, А. О. Модель функціонування ринків інновацій у складі інноваційної інфраструктури країни. Економіка та держава. 2017. № 3. С. 54.).
• Ринок інновацій
це сукупність інноваційних видів продукції та процесів, юридичних і фізичних осіб, які продають або купують науково-технічну наукомістку продукцію. Як специфічна сфера купівлі-продажу, ринок інновацій визначає об’єктом торгівлі технічні та соціально-економічні нововведення, раціоналізаторські пропозиції, винаходи, патенти, технологічні нововведення, ноу-хау. Як система економічних відносин він спрямований на розробку, впровадження та дифузію нововведень на різних рівнях(Князевич, А. О. Модель функціонування ринків інновацій у складі інноваційної інфраструктури країни. Економіка та держава. 2017. № 3. С. 52.).
• Ринок інформаційних послуг
це сукупність економічних, правових і соціальних відносин, що виникають у процесі задоволення інформаційних потреб виробників, які бажають налагодити випуск інноваційної продукції, нових товарів, послуг і готових заплатити за цю інформацію прийнятну ціну. На цьому ринку в якості товару пропонується інформація про появу нових науково-інноваційних ідей, пропозицій, розробок, саме тут пропонуються експертно-аналітичні послуги з економічного аналізу та пошуку найбільш перспективних ідей, а також консалтингові послуги з інноваційного бізнес-планування (Князевич, А. О. Модель функціонування ринків інновацій у складі інноваційної інфраструктури країни. Економіка та держава. 2017. № 3. С. 53.).
• Ринок праці і трудових ресурсів
це регулятор соціально-економічних і трудових відносин між державою, роботодавцем і працівниками з питань найму, використання, навчання та перекваліфікації, підвищення кваліфікації робочої сили у процесі інноваційного виробництва.(Про інноваційну діяльність: Закон України від 04.07.2002 р. № 40-IV.) URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/40-15
• Ринок технологій
система взаємовідносин споживачів технологій та їх складових та/або конкуруючих між собою постачальників цих технологій та їх складових, спрямованих на задоволення суспільних і державнихпотреб у відповідних технологіях, їх складових та продукції, виготовленій з їх застосуванням(Про державне регулювання діяльності у сфері трансферу технологій: Закон України від 14.09.2006 р. № 143-V. п. 9, ч. 1, ст. 1.). URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/143-16#Text
• Роялті
регулярний внесок, який франчайзі сплачує франчайзеру для утримання, управління франчайзингової системи, надання основних послуг, розвиток та вдосконалення елементів концепції бренду (Шевельов Б. Франчайзингові відносини: суть і проблеми розвитку в українському бізнесі. Молодь і ринок. 2012. № 11 (94). С. 148–151).